mardi 8 juillet 2008

မွန္တစ္ခ်ပ္ေရွ႕တြင္ မွန္ေထာင္ျခင္း

IPB Image

ကၽြန္ေတာ္ဟာ ပင္လယ္ျပင္ႀကီးမဟုတ္ပါ ....

သင္ဆာေလာင္မြတ္သိပ္လွ်င္ေတာ့ ေရတစ္ခြက္ျဖစ္နိဳင္ပါသည္ ။

ကၽြန္ေတာ္ဟာ အင္တာနက္မဟုတ္ပါ ....
သင့္မ်က္ႏွာကိုျပန္ျမင္လိုလွ်င္ေတာ့ ၾကည့္မွန္တစ္ခ်ပ္ျဖစ္နိဳင္ပါသည္ ။

ကၽြန္ေတာ္ဟာ ဒစ္ရွင္နာရီတစ္အုပ္မဟုတ္ပါ ....
သို႕ေသာ္လက္ေတြ႕ခံစားနိဳင္မည့္ ဟာသတစ္ပုဒ္ျဖစ္နိဳင္ပါသည္ ။

ကၽြန္ေတာ္ဟာ တရုပ္ျပည္ကမဟာတံတိုင္းႀကီးမဟုတ္ပါ ....
သင့္တစ္ကိုယ္စာ လံုၿခံဳနိဳင္တဲ့ စည္းရိုးျဖစ္နိဳင္ပါသည္ ။

ကၽြန္ေတာ္ဟာ မာသာႀထီဇာမဟုတ္ပါ ....
ကၽြန္ေတာ္ဟာတင့္လြင္တစ္ေယာက္သာျဖစ္ပါသည္ ။

သို႕ေသာ္.... ျဖစ္နိဳင္လွ်င္ေတာ့.....ကၽြန္ေတာ္မေသခင္မွာ.......

Aucun commentaire:

ေက်းဇူးပါ .. ေနာက္စာမ်က္ႏွာသို႕သြားလိုလွ်င္ Message plus anciens ကလစ္ပါ